2013年9月8日星期日

2013年9月份生寫日小小小報告

又要交1個月1次的指定功課XDDDD

昨天係官店1個月1次的生寫日

今次終於唔洗搵代役幫我玩XD
而且Kapek女王難得降臨, 點可以唔去呢XDDD

今次我係第一次在巴士站排隊, 平時都只會在官店門口排隊,
原因?? 因為驚買不到......
排了3個小時, 雖然好耐, 但與HBT團友吹水同睇番組, 時間過得特別快。

我今次目標當然照舊係齊小玲奈SET+美優SET
最後買了兩包A, 點解爆A而不是爆B??? 原因好簡單, 我爆開的B全都係伏, 有陰影......

開了兩包A:




開到咁, 巳肯定可以完成目標XDDDD


只能靠手機做我的書記......所以可能有點不清楚同忘記左...

菊地 > 永尾
永尾 > 小玲奈
聖母+華怜 > 小玲奈
Taka>美優+平田+奈那+阿部 (好似係同紀砂換XDDD)

Alan長老就讓出美優出黎, 當然有代價, 就係幫長老齊埋差一張的小石田。

平田+奈那 > 小石田

長老任務迅速完成XDDDD

???  > 美優 (唔記得用咩牌換返黎......)

首先齊了竟然係美優SET XDDDDD




搵黎搵去終於搵到我差最後一張的小玲奈,

朱里 > 小玲奈

小玲奈亦都齊SET了, 完成目標XDDD




跟著就開始幫其他團友換,
其中最令我嬲的係我用麻友+楓子換1張美美都唔得, 幫不到女王......

最後由於我下午要去考試, 所以要早走,

留下了楓子+竹內+森川給Kanono玩,



自己就自留了麻友


報告巳完




另外生寫日少不免會有交收XDDD


等了3個月終於從女王手上接收XDDD

終於可以齊SET了^_^



用了彩姐換拍神手上的小櫻返黎(喂, 月別要對我好D呀 XDDDDDD)


亦同拍神接收回來的HKT 7月愛糖月別, 好靚呀XDDDDD


這次真的是大滿足!!!







最後慣例貼愛糖





4 則留言:

  1. 今次tomo生寫真可怕,mayu+楓子都唔得。。。
    而且我玩到一半巳經想放棄~場内冇乜人有菜月
    希望下次可以爆倒K la>×<

    回覆刪除
    回覆
    1. 巳盡力幫女王,但始終不成功......
      下次實有大量K剩XD
      下次如有T4,一定又會爭崩頭和抄高哂D價......

      刪除
  2. >> 多謝幫忙揾小石田 (抵我被人問咗2次都晤放)
    >> 星期六的15小時好忙碌……

    回覆刪除
    回覆
    1. 長老唔洗客氣,我應該多謝你幫我hold左咁耐XDDD
      星期六我只作戰12小時^_^

      刪除