2014年2月16日星期日

這是敗家???????


今日又係一個月一次的生寫月別日,
但我巳經在上個月卒業了, 所以今次無報告,
無報告取而代之的是敗家XDDDDD


愛糖鎮樓


敗了如下:



兩張聖誕節限定A4: 小玲奈 & 早紀XDDDDD





早前託去了日本的Blog友買回來的HKT File, 除了有愛糖外, 仲有2, 3期生XDDDD
(P.S: 營運是否黑秋吉嗎?? 個Barcode遮著秋吉XDDDDDD)






託大勇爸從日拍Bid回來的福袋特典, 詩乃&H研3期生-外薗葉月。葉月算是我的新歡吧XD




5專暫時敗了愛糖, 詩乃, 好可愛吧XDDD





從地攤買的愛糖, 才$5@1, 超抵 XDDDD




人生第一張直筆,
上次小玲奈黎香港時, 因要返大陸過年, 所以冇緣見   .>_<.
但感謝Blog友夢人肯幫我排回來, 超感謝 !!, 我會好好保護佢XD






不知何時加推左乃團的南南, 在Blog友Moki勸誘下, 結果就被勸敗了((掩面....







經過勸敗團的乃團宣傳部 - 希的強力勸敗下,
好多團友都被勸敗, 這張訂單我只被勸敗了1.5本, 點解係1.5本??? 唔需要解釋吧XDD







呢排被勸敗了好多乃團......
貼返張愛糖安慰我自己先XDDDDDDDDD













3 則留言: