2013年11月11日星期一

2013年11月份生寫日小小小報告

又係一個月一次的月別報告, 感覺巳變成了指定每月的功課XDDD

這次居然會與一眾HBT團友排到接近龍尾的地方, 不過都冇影響, 也能夠買到兩包A。

兩包A開到如下:



TA三張最伏的成員都被我抽到, 幸好有兒玉, 麻友, 由依補回XDDD


這次因為我忘記了記低換牌過程, 所以直接貼戰果。


順利齊了小玲奈&美優SET。XDDDD


團友Kanono原來有買到T4,
我記得用了兒玉+Su+奈那+森川+小林茉, 強迫地換了他手上我的新新歡 - 早紀SET回來,
請原諒我的任性XDDD



其實生寫日即等於交收日XD



這些A4都係團友勇爸&彌伽在日本代敗回來。






愛糖&由貴A4發現原來可以象徵式與5月月別變成1SET5張XDDDD



上面的日版係勇爸帶回來的手信, 連同今個月的變成1SET7張(唔計日版貴到逆天果張)...



在日拍又敗了兩SET早紀月別, 我竟然會忍唔住敗了>_<






最後慣例



3 則留言:

  1. >> 早紀,你將會越收越多吧?

    回覆刪除
  2. 很滿足~~~~~~~~~就像自己也去玩了和敗家一樣XDDD

    回覆刪除
  3. HKT那套衣服穴的很好看> <lovetan和由貴啊~~

    回覆刪除