2014年1月11日星期六

2014年01月份生寫日小小小報告

打月別報告好似一個月必做的例行公事, 不過上個月我家中有點事去不到,
所以就自動Skip左一個月。

講返今個月, 我原本不想玩, 奈何今個月係聖誕服裝, 唯有玩下吧。


Nako防透視XDDDDDDD






今次我唔爆 A, 反而爆 B,4(爆B因為想流通下, 4就因未玩過, 所以想玩下。)
果封利是係官店送的, 清舊貨掛??


入面係卡貼, 好多團友都抽到優子, 當然我都係XD
不過我巳轉贈給有興趣的團友。




好了,爆牌時間:

好耐未試過爆B係唔伏XDDD

以這包B巳確定一定換到小玲奈,早紀,半美優Set

紅字為換出:

由紀,陽菜,大場,名取,大家 >>> 小玲奈+美優+小石田(From夢人)

由紀,大場,名取,大家,小石田 >>> 小玲奈*2(From Yuki)



5分鐘內小玲奈齊Set了XDDDDDDDDDDDD


小玲奈齊Set後巳忘記了手上仲有1包4未爆, 所以爆埋。

有團友話我這兩包都屬神爆, 但據某某團友講過, 爆唔到自己推就全都係屬於伏XDDDDDDD


大場,名取,大家,小石田,真子,奈奈,彩花,Mogi,內山 >>> 早紀Set(From Kaleis)


早紀都齊Set了XDDDDDDDDD


跟著由於我唔識玩T4, 所以就同Kanono行"孖咇", 當中超混亂,
唯一記得最後一張美優係同長老交換返黎




最後美優都齊Set了XDDDDDD

剩下的起碼有5張散牌, 全送給Kanono玩。




這次應該係我最後一次玩月別, 齊到這3 Set可以毫無遺憾從Team月別卒業。




上個月冇玩月別反而敗了好多生寫, 全部都係HKT。





量產愛糖唔需要解釋, 至於點解量產Nako就唔多講......(因為是新推吧XD)




早前在13/F訂了走廊隊解散前的最後精選大碟,
唔算係精算, 只不過係將一路以來的歌全整合成大碟推出,
這隻大碟真的真的值得收藏。



 
原本店特是抽到麻友, 但在莉神幫助/幫口之下, 成功同店主姐姐換愛糖返黎XDDD









最後愛糖做結尾XDDDD




4 則留言:

  1. >> 自己影嘅相部份晤清楚,要靠你地的報告幫助回憶…… (汗
    >> 如果你晤爆B,會晤會落喺我手? (苦笑

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有好多都忘記了。
      唔爆B,會晤會落喺長老手??會......掛XD

      刪除
  2. team月別也出現卒業潮了.......
    期待復歸Team月別

    回覆刪除
    回覆
    1. 除非果個月的衫吸引到我玩, 否則我唔會玩XD
      要完全復歸Team月別?
      愛糖兼任本家的話一定會, 不過可能性超低XD

      刪除