2014年3月16日星期日

好耐冇去的C3...


自從我由動漫坑退出後, 我現在都好少接觸動漫, 所以都有兩年冇去C3了。
但今次因為比較得閒,而且SKE48有成員來港簽名Event,  所以就決定去了。









 
 
入場後第一時間去了SKE48的攤位,
(P.S我以為寫著有Cafe就有野食......點知係冇Cafe食物賣XD)
入面賣的貨品都算平, 不過冇HKT48貨品我當然冇興趣敗啦XDDDDD



活動未開始前, 就周圍行下磨時間。



在SKE48攤位對面見到Lovelive試玩, 不過我的手機都有得玩, 所以冇去排隊玩。







 



 

 

 

 

在果個攤位後邊的影的Lovelive!入面μ's我成員佈景,


 
場內免費派的,見係Lovelive!就收下了。XDDD
(利申: 我冇好似某團友咁中哂毒XDDDDDDD)




我只認得3個角色......小圓, 刀劍神域的男女主角。









好大部唔知 1:???比例的Bulid Strike Gundam







好自私地貼自己鍾意的Gundam系列XDDDDD



行下行下又見到Lovelive!



終於都到了簽名會時間, 我只在場食花生兼影下相。
場內都算寬鬆, 就算唔去簽名, 都可以在距離成員5-6步企,
變了我第一次咁近距離見到她們

用渣渣的手機影, 請見諒XDDDD


因為企的位置不近岩永, 所以只影到側面......


有希子都係一樣的原因影了好少......









至於二村, 我應該係企在最前, 除了Staff 及參加人士會有時阻隔外,
我幾乎可以直望到佢XDDDDD
(最後一張好似向我笑XDDDDDDDD)
(利申: 我係唔會加推。)


 
團友Show各自的戰利品XDDD






 
 
3位成員在SKE攤位都簽了名。
岩永亞美(上), 木下有希子(中), 二村春香(下)




完場後就與在場團友食晚飯完了今日。




最後愛糖一張XDDDDD





 

 



 





2 則留言:

  1. >> 撞咗幾張圖……
    >> 果然,最搶鏡係kanono ^^

    回覆刪除
  2. 在二村面前, 都沒有上釣? 太可惡了>.<
    不過最緊要你食花生食得開心!

    回覆刪除