2014年3月25日星期二

HKT48 3rd Single 桜、みんなで食べた 開封文

雖然HKT 3單巳發售了一星期, 但近日工作超忙, 沒有時間去拎>_<

在上星期終於抽到時間去拎了。
今次我亦都是全制霸XDDDDDDDD






隻主打歌 - 桜、みんなで食べた真係百聽不厭, 簡直是一隻好洗腦歌,
而家我都經常無緣無固都會哼著這首歌的旋律XDDDDDD

副歌方面:
君はどうして - 我總覺得嘛嘛......

既読スルー - 這首新TH的歌OK好聽, PV亦都好好睇(TH不停交錯出現XD)

昔の彼氏のお兄ちゃんとつき合うということ - 這首新KIV的歌私心講兩個字"好掂"PV好有畢業的感覺, 曲風亦都好成熟, 成個PV片段都係倒帶形式進行, 初時我以為點解個個都會倒後走。

覚えてください - 這首應該係專為H研而設的, 不過因為早了錄製, 所以而家聽會有點唔update, 但總體好好聽,尤其在後部分各自講自己的名字時XDDD



好了, 到了封入結果......

同上單幾乎一樣, 只係小櫻變了Meru, 又抽到Aoi*2, 真係有緣XDDDDDDDD
不過我巳搵了團友換愛糖&小櫻XDDDDDD


劇場盤抽到了小圓, 都滿足, 事關早已Bid了愛糖XDDDDD





訂了的店特, 有愛糖的當然自留啦, 代理俄妹果張巳被團友打劫掉了。
如果日拍果度無事故, 我想敗的店特剩共通, Tsutaya, 樂天呢3張......



題外話, 上星期五, H研 - 岩花詩乃終於升格了, 去了KIV, 真係好開心, 好感動呀。






2期生中我係最推佢的, 雖然好少生寫, 但都要全拎出黎當慶祝,
畢竟我擁有的HKT成員生寫係第2個多XDDDDDD







另一個我小推的2期生- 上野遥亦都升格去了TH, 真高興XDDDDDD








最後慣例XDDDDDDD












1 則留言:

  1. 同是HKT推呢!! 不過我是神推阿娘就是了呵呵
    http://sora029.blog.fc2.com/ (我的主要活動區ㄏㄏ)
    我是台灣飯喔呵呵,看了K4初日真的覺得愛糖、美奈超可愛的哈哈~
    我也很喜歡愛糖呢:) 但是我這次開封抽到奈子,老實說沒什麼興趣呢XD

    回覆刪除